Welcome back

Två bilder ifrån Göteborg tidigare i sommras.
 
Nu var det länge sen jag skrev på den här bloggen. Då min wordpress blogg försvann när jag gjorde om min hemsida så valde jag att gå tillbaka till blogg.se efter ett liten process av övertalning från min fina vän Amanda, som även gjort designen på bloggen. 
 
Eftersom den gamla bloggen försvann han jag inte importera arkivet så jag tänkte bara göra en liten snabb uppdatering om vad som hänt sen sist och vad jag ska fokusera lite på i bloggen. Mitt företag går väldigt mycket framåt nu, och jag har tänkt att hålla bloggen mycket mer företagsrelaterad, eller åtominstone väldigt mycket mer "bra" fotorelaterad.
 
Sist jag skrev här var i Juni 2013, alltså mer än ett år sen. När jag precis hade tagit studenten. Sen dess har jag börjat plugga till sjuksköterska, slutat plugg till sjuksköterska, jobbat i hemtjänsten en hel del, men även satsat mer helhjärtat på fotograferandet. Vilket går väldigt mycket framåt i år. Har redan bröllop bokade inför nästa säsong och så tidigt har jag aldrig haft bokningar förut. Och sen inte minst blev jag nominerad till "årets unga företagare" utav företagarna. Vilket kändes oerhört stort för mig. En liten ung tjej från Enköping lixom?
 
I somras åkte jag och ett gäng till Göteborg för utbildning och nu jobbar jag som fotograf även åt Fovea. Skolfoton och förskolefoton är det som jag hållit på med under hösten, men även sportfotograferingar och djurfotograferingar kommer det att bli. Helt klart de bästa jobbet jag haft och mest givande av något annat jag provat på. 
 
Nu blev det här en hel novell, men ändå väldigt kort för att sammanfatta 1,5 år :)
 

Anna
Skrivet: 2014-10-09,  klockan: 21:37:55 Blogg:  http://annaterneborg.blogg.se

Vad kul att du får göra något du tycker så mycket om!

Svar: Ja, det var verkligen inte kul att se på :(

Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: